Godmorgon och Sorry!

Den dan när jag skrev att jag skulle blogga mycket så åka jag till en kompis.
Sen dom andra dagarna så har jag varit i skolan och sen sålt jultidningar. Jag vet att det är många som tycker att det är fjantigt. Men man tjänar pengar och så får man något, så jag tycker det är värt det.

Hinner inte skriva nu, jag har försovit mig.. Måste fixa mig till skolan

Men jag hoppas att alla mina läsare har en bra dag och så skriver jag när jag kommer hem från skolan. Puss så länge.

Ps. Det har inte blivit några bilder för att min data är lite konstig just nu, och jag sitter vid pappas data och jag vill inte ladda upp alla mina bilder på hans data

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0