Mycket har hänt

Hejsan svejsan!
Nu ska jag berätta allt som har hänt!
När jag kom hem från skolan så han jag inte blogga, inte bra! Men jag cyklade till hästen och red, det gick bra tills typ sista galoppen då han skenade iväg så jag ramlade av. Men jag gick till honom och hoppade upp igen. Sen när jag kom hem så åt jag och tittade lite på tv, sen gick jag och la mig.
Idag så försov jag mig, så jag inte han blogg imorse. Men när jag kom hem från skolan så gick jag ut med hunden som vanligt, sen cyklade jag till stallet. Men när jag var halv väg så hoppade kedjan av, så jag fick stanna och fixa det i ca 5 min. Men sen fortsatte jag cykla så kom Ebba och mötte mig ( snällt ). Vi hann kanske 100 m sen hoppade min kedja till och jag ramlade av cykeln, och gjorde illa knät och lingret.... + att jag hade ont i knät sen jag ramlade av hästen. Sen har jag också problem med knät, när jag anstränger det för mycket. Men det gör ingenting, så när vi kom till Ebba så satte vi på plåster och sen red vi. Det gick jätte bra.  Efter vi hade ridit så hade jag jätte ont i knät, och nu kan jag knappt gå. Mamma kom och hämtade mig ganska snabbt efter det. När vi kom hem så åt vi, och nu sitter jag och kollar på olika kläd affärer på internet. ( Har inte handlat på ett tag )
Puss och kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0